Menú
La Política de Privadesa forma part de l'Avís Legal que regeix la Pàgina Web: www.santospatronos.es/ juntament amb la Normativa d'Ús de Cookies.
La pàgina Web www.santospatronos.es/ és titularitat de la Fundació Escola Viva i compleix els requisits derivats de la Llei 34/2002, d'11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, i normativa vigent relativa a la protecció de dades de caràcter personal i, en particular, el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals ia la lliure circulació daquestes dades i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
Fundació Escola Viva es reserva el dret a modificar o adaptar aquesta Política de Privadesa en tot moment. Per tant, us recomanem que reviseu la mateixa cada vegada que accediu a la Pàgina Web. En cas que usuari s'hagi registrat a la pàgina web i accedeixi al seu compte o perfil, en accedir-hi, se l'informarà en cas que hi hagi hagut modificacions substancials en relació amb el tractament de les seves dades personals.
Qui és el RESPONSABLE DEL TRACTAMENT?
Les dades que es recullin o ens faciliti voluntàriament per mitjà de la Pàgina Web, ja sigui per la navegació a la mateixa, així com totes aquelles que ens pugui facilitar en els formularis de contacte, via email o per telèfon, seran recollides i tractades per el Responsable del Fitxer, les dades del qual s'indiquen a continuació:
Identitat | Fundació Escola Viva |
CIF: | R4601315G |
Adreça postal | C/ Benito Pérez Galdos, 52 – 46600 – Alzira (VALÈNCIA) |
Telèfon | 962412131 |
Correu electrònic | administracion@santospatronos.es |
Contacte DPD, (si és el cas): | dpd@prodatvalencia.es |
URL: | www.santospatronos.es/ |
Si, per qualsevol motiu, voleu posar-vos en contacte amb nosaltres sobre qualsevol qüestió relacionada amb el tractament de les vostres dades personals o privadesa (o amb el nostre Delegat de Protecció de Dades), podeu fer-ho a través de qualsevol dels mitjans indicats anteriorment.
Quan, per què, qui, com, per què i durant quant de temps tractem les vostres dades personals?
Quan i per què?
Podeu navegar per la majoria de les nostres pàgines web sense facilitar cap informació personal, però en alguns casos aquesta informació és necessària per proporcionar-vos els serveis electrònics que ens sol·licita.
Si necessitem demanar dades personals per prestar-li el servei, tractarem la informació segons la política exposada en aquest document i en les condicions específiques del concret servei de què es tracti (si n'hi hagués), que contenen declaracions específiques de privadesa sobre l'ús de les dades i us informen de per què, per què, com, durant quant de temps tractem les vostres dades personals i quines mesures de seguretat implementem.
Qui recull les dades?
La recollida i el tractament de les dades de caràcter personal que ens pugui facilitar, es duen a terme pel nostre centre docent o, si escau, els seus encarregats de tractament. En relació amb aquest darrer cas, aquests encarregats són tercers als quals s'exigeix per contracte que la seva activitat respecti la legalitat i implementin les mesures de seguretat adequades per protegir les dades esmentades.
Per què?
Les dades personals que us demanem, o que ens faciliteu per raó de la vostra navegació, ens serveixen per gestionar, prestar i millorar els serveis que ens heu sol·licitat.
Per exemple, tractarem dades personals vostres per poder gestionar les consultes que ens envieu, per poder gestionar la vostra participació en processos de selecció de personal, per enviar-vos comunicacions electròniques en el cas que així ens ho sol·liciti i/o per a la confecció d'estadístiques.
En aquest sentit, us demanem un correu electrònic quan utilitzeu els nostres formularis de contacte a la web. Només recollim les dades personals del remitent necessàries per respondre-us.
Quan us subscriviu als nostres butlletins també us demanem un correu electrònic per poder prestar-vos el servei, en qualsevol cas podeu gestionar la vostra baixa del servei quan ho desitgeu i posem mitjans a la vostra disposició per fer-ho.
Com tractem les vostres dades?
Recollim exclusivament la informació personal en la mesura necessària per assolir un propòsit específic. La informació no es farà servir per a una finalitat incompatible amb la descrita.
Només revelem la informació a tercers si cal per al compliment de la finalitat del servei i únicament a les persones que els han de conèixer. Tot això a fi que es pugui prestar el servei tractant les seves dades personals amb confidencialitat i reserva, d'acord amb la legislació vigent.
En tot cas, el nostre centre docent adopta mesures de seguretat per protegir les dades contra un possible abús o accés no autoritzat, alteració o pèrdua.
Quant de temps guardem les vostres dades?
Guardem les dades només pel temps necessari per complir la finalitat de la recollida o del processament posterior. El període de conservació de les dades dependrà del servei i s'indicarà en cada servei la durada del tractament de dades personals.
Al final d'aquest document us facilitem una taula amb els períodes específics de conservació.
Amb quines finalitats tractarem les vostres dades personals?
Alumnes, pares, mares, representants legals i tutors:
Tractem les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar l'escolarització de l'alumne/a; si escau, gestionar el cobrament de la donació voluntària; gestionar en cas de contractació o sol·licitud altres serveis complementaris i activitats extraescolars (menjador, orientació, activitats complementàries, idiomes, escola de música, etc). La sol·licitud d'aquests serveis requerirà l'emplenament del corresponent imprès on es facilitarà informació específica de protecció de dades sobre aquests tractaments i es demanaran els consentiments corresponents per al tractament d'aquestes dades. Conèixer, si escau, dades de salut de l'alumne/a que permetin actuar amb promptitud i diligència (al·lèrgies, patologies cròniques, intolerància a determinats aliments, medicació crònica, intolerància a medicaments etc); tractament d'imatges de l'alumne/a relacionades amb activitats escolars i extraescolars: anuari escolar; participació en activitats extraescolars, esportives, lúdiques i educatives; finalitzada l'escolarització informar sobre activitats organitzades per a antics alumnes.
Proveïdors:
Tractem les vostres dades personals amb la finalitat de facturació i mantenir el contacte comercial.
Contactes de la web o del correu electrònic:
Tractem les vostres dades personals amb la finalitat d'atendre les vostres consultes i sol·licituds; gestionar el servei sol·licitat o tramitar-ne la comanda; remetre informació comercial per mitjans electrònics que puguin resultar del seu interès, sempre que hi hagi autorització expressa; podrem elaborar un perfil comercial basat en la informació que ens faciliti per tal de poder oferir-vos productes i serveis d'acord amb els vostres interessos. No es prendran decisions automatitzades en base a aquest perfil.
Contactes xarxes socials:
Tractem les vostres dades personals amb la finalitat d'atendre les vostres consultes i sol·licituds, gestionar el servei sol·licitat, contestar la vostra sol·licitud o tramitar la vostra comanda i interactuar amb l'usuari i crear una comunitat de seguidors.
Us informem que algunes xarxes socials poden realitzar transferències internacionals de dades, veure política de privadesa:
Facebook http://www.facebook.com/policy.php?ref=pf
Instagram https://help.instagram.com/155833707900388
Twitter http://twitter.com/privacy
Linkedin http://www.linkedin.com/legal/privacy-policy?trk=hb_ft_priv
Pinterest https://about.pinterest.com/es/privacy-policy
Google http://www.google.com/intl/es/policies/privacy/
YouTube https://policies.google.com/privacy?hl=ca&gl=ca
Whatsapp https://www.whatsapp.com/legal/
Demandants de feina:
Tractem les vostres dades personals amb la finalitat de comptar amb el vostre perfil en els processos de selecció de contractació, citar-lo per a entrevistes de treball i avaluar la vostra candidatura, comunicar la vostra currículum vitae entitats col·laboradores o afins amb l'únic objectiu de fer-lo partícip en els seus processos de selecció, sempre que ens hagi donat el seu consentiment.
Participants als nostres concursos:
Tractem les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar la vostra participació en els concursos que organitzem, així com publicitar els guanyadors del concurs i l'acte de lliurament de premis.
Els participants que resultin premiats podran ser fotografiats o gravades en vídeo i difoses a qualsevol dels mitjans, la nostra web o altres mitjans de comunicació, incloses les xarxes socials corporatives. En conseqüència, és possible que la imatge dels participants sigui captada, gravada i/o reproduïda de manera accessòria a l'activitat principal.
Usuaris de la web:
Per navegar per la nostra web recopilem informació sobre el vostre navegador, el vostre dispositiu i les dades de l'ús que realitzeu de la nostra pàgina web així com qualsevol informació que ens proporcioneu en utilitzar la nostra web. De manera anonimitzada o agregada, podrem registrar l'adreça IP (nombre d'identificació de l'accés a Internet del dispositiu, que permet als dispositius, sistemes i servidors reconèixer-se i comunicar-se entre si).
La finalitat del tractament és obtenir un coneixement pràctic sobre la manera com els usuaris utilitzen la nostra pàgina web que ens permeti millorar-la; realitzar anàlisis estadístiques que ens ajudi a millorar la nostra estratègia comercial; realitzar analítiques de rendiment de la web i per seguretat tècnica i diagnòstic de sistemes.
Les dades que obtenim no estan relacionades amb un usuari concret i s'emmagatzemaran a les nostres bases de dades.
Les dades anteriorment esmentades, així com les dades personals que si escau ens faciliti, s'emmagatzemen mitjançant cookies que es recullen en un format pseudonimitzats i es troben subjectes a la presentació d'objeccions al tractament d'aquestes dades personals, com es detalla a la Política de galetes.
Podeu consultar la Política de Cookies a l'apartat corresponent.
La informació de la vostra navegació es pot emmagatzemar mitjançant Google Analytics, per la qual cosa ens remetem a la Política de Privadesa de Google, ja que aquest recull i tracta aquesta informació. http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/
De la mateixa manera, des de la nostra pàgina web es pot facilitar la utilitat de Google Maps, la qual podria tenir accés a la seva ubicació, en cas que els ho permeti, per tal de facilitar-te una major especificitat sobre la distància i/o camins a les nostres seus. En aquest sentit, ens remetem a la política de privadesa utilitzada per Google Maps, per tal de conèixer l'ús i el tractament d'aquestes dades http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/
Per tal d'oferir informació o serveis d'interès en funció de la localització de l'Usuari, podrem accedir a dades relatives a la geolocalització del dispositiu de l'Usuari en els casos en què la configuració de l'usuari així ho permeti.
El Portal pot oferir funcionalitats per compartir continguts mitjançant aplicacions de tercers, com Facebook, Instagram o Twitter. Aquestes aplicacions poden recollir i tractar informació relacionada amb la navegació de lusuari als diferents llocs webs. Qualsevol informació personal que es recull a través d'aquestes aplicacions pot ser utilitzada per tercers usuaris de les mateixes. Les seves interaccions estan sotmeses a les polítiques de privadesa de les companyies que faciliten les aplicacions.
El Portal pot allotjar blocs, fòrums i altres aplicacions o serveis de xarxes socials amb la finalitat de facilitar l'intercanvi de coneixement i contingut. Qualsevol informació personal que faciliti l'usuari pot ser compartida amb altres usuaris d'aquest servei, sobre els quals no tenim cap control.
Videovigilància:
Les instal·lacions poden estar equipades amb sistemes de càmeres de vigilància per tal de controlar l'entrada i sortida a les instal·lacions, així com amb fins de seguretat de les mateixes.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
Alumnes, pares, mares i tutors:
La base legal per al tractament de les vostres dades és el compliment d'una obligació legal amb l'escolarització obligatòria conforme la normativa educativa, Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació segons redacció donada per la Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa); l'execució d'un contracte per a l'escolarització no obligatòria i els serveis opcionals (gratuïts, subvencionats o de pagament) com són determinats serveis complementaris i activitats extraescolars; el seu consentiment que se us demana per als altres tractaments de dades: orientació, organització d'activitats lúdiques, esportives i educatives, publicació d'imatges de l'alumne/a, tractament de dades de salut, informació sobre activitats organitzades per a antics alumnes i avisos a familiars i persones de contacte, cobrament de la donació voluntària.
Proveïdors:
La base legal per al tractament de les vostres dades és l'execució d'un contracte en què l'interessat és part o per a l'aplicació de mesures precontractuals.
Contactes de la web o del correu electrònic:
La base legal per al tractament de les vostres dades és el consentiment de l'interessat.
En aquells casos on per realitzar una sol·licitud sigui necessari emplenar un formulari i fer un clic al botó d'enviar, la realització del mateix implicarà necessàriament que ha estat informat i n'ha atorgat expressament el consentiment al contingut de la clàusula annexada a aquest formulari o acceptació de la política de privadesa.
Tots els nostres formularis compten amb una casella de verificació que cal marcar per accedir als serveis que s'ofereixen.
Contactes xarxes socials:
La base legal per al tractament de les vostres dades és l'acceptació de la relació contractual amb el proveïdor de la xarxa social corresponent manifestada en donar-se d'alta en la seva aplicació i conforme a les seves polítiques de privadesa, que és externa a nosaltres.
Demandants de feina:
La base legal per al tractament de les vostres dades és el vostre consentiment inequívoc, en lliurar-nos el vostre CV i rebre i signar la informació relativa als tractaments que efectuarem.
Participants als nostres concursos:
La base legal per al tractament de les vostres dades és el vostre consentiment en inscriure's al concurs i acceptar la política de privadesa i les bases del concurs.
Usuaris de la web:
La base legal per al tractament de les dades és el nostre interès legítim a conèixer els modes de navegació dels nostres usuaris per adaptar-nos als seus interessos i millorar la nostra relació amb ells; així com el seu consentiment en navegar per la nostra web i acceptar els termes dús de les cookies.
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Les dades seran comunicades al Ministeri dEducació i Conselleria dEducació de conformitat amb la legislació vigent.
Les dades relacionades amb el cobrament de la matrícula seran comunicades a entitats bancàries per gestionar els rebuts domiciliats i podran ser comunicades, en cas que siguem requerits per fer-ho, a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària.
Les dades del cobrament de la donació voluntària quedaran reflectides en un registre de donacions i donants a disposició del Servei de Prevenció del Blanqueig de Capitals.
De la mateixa manera les dades de l'alumne podran ser comunicades a agències de viatge per a l'organització de viatges i companyies asseguradores per a la contractació d'assegurances (accidents, viatges), a entitats públiques i/o privades per al control d'assistència dels alumnes a excursions, escoles oficials d'idiomes per a la certificació i emissió del títol oficial, a federacions i clubs esportius per a les activitats esportives.
També podran ser comunicades les vostres dades als nostres proveïdors de serveis quan sigui necessari per a l'execució del contracte. En aquests casos, l'encarregat de tractament s'ha compromès per contracte a emprar les dades només per tal de justificar el tractament i mantenir mesures de seguretat adequades.
Quines mesures de seguretat apliquem?
Pot estar tranquil, hem adoptat mesures tècniques i organitzatives adequades per garantir la confidencialitat, integritat i disponibilitat en el tractament de les dades personals que realitzem, en concret aquelles que eviten la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades personals.
Quins són els vostres drets quan ens facilita les vostres dades?
Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament de les vostres dades, inclòs el dret a retirar el vostre consentiment prestat, tal com es detalla a continuació:
Dret d'accés: Podeu preguntar-nos si estem tractant les vostres dades i de quina manera.
Dret de rectificació: Podeu demanar-nos que actualitzem les vostres dades personals si són incorrectes, i suprimir-les si així ho desitja.
Dret de limitació del tractamento: En aquest cas només seran conservats per nosaltres per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
Dret d'oposició: Després de la vostra sol·licitud d'oposició al tractament, deixarem de tractar les dades en la forma que indiqueu, llevat que per motius legítims imperiosos o l'exercici o la defensa de possibles reclamacions s'hagin de seguir tractant.
Dret a la portabilitat de les dades: En cas que vulgui que les seves dades siguin tractades per una altra empresa, facilitarem la portabilitat de les seves dades al nou responsable/encarregat.
Dret de supressió: Podeu sol·licitar que eliminem les vostres dades quan ja no siguin necessàries per al tractament, traieu-ne el consentiment, sigui un tractament il·lícit o hi hagi una obligació legal de fer-ho. Analitzarem el supòsit i aplicarem la llei.
Podeu adreçar-vos al Delegat de Protecció de Dades amb caràcter previ a la presentació d'una reclamació contra el responsable del tractament davant l'AEPD.
Si necessiteu més informació sobre quins drets teniu reconeguts a la Llei i com exercir-los, us recomanem dirigir-vos a la Llei Agència Espanyola de Protecció de Dades, que és l'autoritat de control en matèria de protecció de dades.
En cas que no us hàgim atès l'exercici dels vostres drets podeu presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.
Disposem de formularis per a l'exercici de drets que es poden sol·licitar al correu electrònic esmentat més amunt; també podeu utilitzar els elaborats per l'Agència Espanyola de Protecció de Dades o els de tercers. Aquests formularis han d'anar signats electrònicament o acompanyats de fotocòpia del DNI. Si s'actua per mitjà de representant, de la mateixa manera, haureu d'anar acompanyat de còpia del vostre DNI o amb signatura electrònica.
Els formularis hauran de ser presentats presencialment o remesos per correu postal o electrònic a les adreces que apareixen a l'apartat “Responsable”.
El termini màxim per resoldre és el d'un mes a comptar de la recepció de la vostra sol·licitud.
Per quant de temps conservarem les vostres dades?
Les dades personals seran mantingudes mentre duri lescolarització de lalumne.
En acabar aquest, les dades personals tractades en cadascuna de les finalitats indicades es mantindran durant els terminis legalment previstos. En cas de no existir aquest termini legal fins que linteressat sol·liciti la seva supressió o revoqui el consentiment atorgat, o durant el termini que un jutge o tribunal els pugui requerir atenent al termini de prescripció daccions judicials.
Lexpedient acadèmic dacord amb la normativa vigent es mantindrà indefinidament.
A cada tractament o tipologia de dades, us facilitem un període específic, que podeu consultar a la següent taula:
Fitxer | Document | Conservació |
Alumnes i Famílies | Factures i matrícules | 5 anys |
Exàmens, treballs de curs i proves davaluació. | Es conservaran durant el curs en vigor i fins que finalitzin els terminis de recurs i revisió. | |
Expedient acadèmic i diplomes. | Indefinit | |
Recursos Humans | Nòmines, TC1, TC2, etc. | 10 anys |
Currículum. | Fins a la fi del procés de selecció, i 1 any més amb el teu consentiment | |
Expedient del treballador. | Fins a 5 anys després de la baixa. | |
Màrqueting | Bases de dades o visitants de la web. | Mentre duri el tractament. |
Proveïdors | Factures. | 10 anys |
Contractes. | 5 anys | |
Videovigilància | Vídeos. | 30 dies bloqueig 3 anys destrucció |
Comptabilitat | Llibres i documents comptables. | 6 anys |
Fiscal | Portar l'administració de l'empresa, els drets i les obligacions relatius al pagament d'impostos. | 10 anys |
Seguretat i Salut | Registres Metges de Treballadors | 5 anys |
Assegurances | Pòlisses dassegurances. | 6 anys (regla general) 2 anys (danys) |
Compres | Registreu totes les lliurades de béns o prestació de serveis, adquisicions intracomunitàries, importacions i exportacions a efectes d'IVA. | 5 anys |
LOPD | Tractament de dades personals, si és diferent del tractament notificat a lAEPD. | 3 anys |
Dades personals d'empleats emmagatzemats a les xarxes, ordinadors i equips de comunicacions utilitzats per aquests, controls d'accés i sistemes de gestió/administració interns. |
© Copyright 2024
Disseny per ENS comuniquem
Utilitzem cookies per assegurar que donem la millor experiència a l'usuari a la nostra web. Si continueu utilitzant aquest lloc assumirem que esteu d'acord amb la nostra política de galetes.